زينب جونمزينب جونم، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

شيطونكهاي خونه ي ما◕ ‿ ◕

براي همسر عزيزم

1392/8/15 10:02
نویسنده : مامان
280 بازدید
اشتراک گذاری

سهم من از زندگي دستان پر مهر تو شد

مي ستايم من تو را تا اخر عمر همسرم

در ميان اوج تنهايي تو با من مانده اي

تا تو باشي من چه غم دارم ز دنيا همسرم

كاش ميشد تا تمام عمر همراهم شوي

تا نگردم گم به راه زندگاني همسرم

در شب تار و غمين قلب من تو امدي

تا شدي تنها ستاره در شب من همسرم

اسمان ابي چشمان تو مال من است

تا زنم پر در ميان اسمانت همسرم

زندگي از مهر و لبخند تو پر شور و شر است

عاشقم بر ان كلام مهربانت همسرم

چشمه پاك و زلال مهر تو جاري بود

تشنه ام هر دم به رود مهرباني همسرم

اسمان تار قلبم را تو روشن كرده اي

پس بمان در قلب بيتاب نگاهم همسرم

تقديم به همسر مهربانم كه هميشه و در هر شرايطي همراهمه

با تمام وجودم دوست دارم اميدوارم لايق عشقت باشم مرد منقلبماچقلبماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سحر
16 آبان 92 0:04
انشالله همیشه اینجوری عاشق باشید




مرسي سحر جونم انشاالله خدا جواب اون دل مهربونتو بده

رها
25 آبان 92 18:04
واااای ندا جونم واقعا 27 سالته آفرین دختر چه جوری بزرگ ردی این دو تا وروجک و من الانش که 28 سالمه از یکیش میترسم ولی واااااای منم اون موقع ها که 19 سالم بود دوس داشتم همیشه زود بچه داشته باشم که فاصله سننیم با بچه کم باشه اما قسمت الانش از همین یکی که نمیدونم هست یا نیست میترسم از طرف من دو تا گلت و کن مامان کوچولو
رها
4 آذر 92 10:25
چرا عکس جدید آپ نمیکنی ندااااااااااااااااا جونم
مامان
پاسخ
اخه اين چند وقت همش بچه هام مريض بودند حوصله نداشتم ممنون كه سر زدي
رها
5 آذر 92 10:39
الهی از دست این فصل پاییز ایشا.. که خوب شن من منتظر دیدن روی گل هر دوشون هستم ندا جون
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم فدات شم
مامان سویل
10 آذر 92 12:17
سلام مامانی. چه خوب که دوتا نی نی خوشگل داری راستی عزیزم فاصله نی نی هات چقده؟ واسه هردوتا فسقلیا
مامان
پاسخ
سلام عزيزم.فاصلشون چهار ساله. ممنون كه بهمون سرزديد
خاله پری(◑.◑)
15 آذر 92 12:22
وااااااااااااااای چه دو کبوتر عاشقی ایشالا همیشه با شوهرت و بچه هات خوشبخت زندگی کنی
نسیم
20 آذر 92 11:26
سلام ندا جان ممنون عزیزم که به وبم میای و خوشحالم که برام نظر گذاشتی اخی من عاشق بچه ام عاشق اینکه مامان بشم. خدا این دوتا کوچولوت رو برات نگه داره دوست جونم
مامان
پاسخ
سلام عزيزم خواهش ميكنم انشاالله كه در كنار همسرت صاحب بچه هاي زيادي بشيد ممنون كه بهم سر زديد