زينب جونمزينب جونم، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

شيطونكهاي خونه ي ما◕ ‿ ◕

حسودي

1392/9/21 23:32
نویسنده : مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم

زينب جونم يه چند وقتيه اخلاقت خيلي بد شده و خيلي مامانو حرص ميدي يه اخلاق بدت كه خيلي من بدم مياد حسودي كردنته واي !!!!!!!!!!!!!! هر بچه اي را كه ميبيني حسودي ميكني و ميخواي يه بلايي سرش بيارينگران

هر جشن تولدي كه دعوت ميشيم من بايد براي زينب خانمم كادو بخرم وگرنه تولدا به دهن همه زهر مار ميكنه يه نمونش اينكه براي تولد پريا يادم رفت كادو بخرم اصن كلا باپريا كه مشكل داره توي تولد كه كلا باد بود با همه. موقع باز كردن كادوها كه شد چشمتون روز بد نبينه داشت منفجر ميشد

زينب    کلافه

پريا       هورا

من         استرس

اره خلاصه هر كادويي كه باز مي كردند حالش بدتر ميشد تا اينكه ديگه نتونست خودشو كنترل كنه وپكيد وشروع كرد به گريه كردن بلند بلند گريه ميكردگریه

بخدا ديگه داشتم اب ميشدم از خجالت با اين بچه تربيت كردنم

بعدشم رفت تو اتاق و درم بست هيچ كسم راه نميداد

يكي نيست به من بگه اين چه طرز تربيت كردن بچه س حالا اميدوارم هر چي بزرگتر ميشه اخلاقش بهتر شه و يكي بشه مثل مامان خوش اخلاقش چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رها
24 آذر 92 14:50
ندا جون ، حرص نخور الان نمیدونم از چیه ، که بیشتر بچه ها اینجوری شدن ما خودمون تو آشناهامون اکثرا بچه ها اینجوری هستن ولی کلا به نظر من زیاد به گریه هاش اهمیت نده بذار بره تو اتاق گریه کنه وقتی خوب شد و اومد و از قهر کردنش گذشت واسش توضیح بده سختیش یه مدته ، اما بعدا میدونه که باید همینجوری که هست و داره باید زندگی کنه کارت یکم سخته واقعا واسه تو دوست خوبم
مامان
پاسخ
باشه عزيزم نميدونم والااز دست اين بچه ها حالا كاش بزرگتر ميشه خوب بشه فدات بشم من گلم
رها
30 آذر 92 11:54
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم يلداي شما هم مبارك
رها
3 دی 92 10:47
سلام خوبی ندا جونم دلم واست تنگ شده دختر چرا عکس جدید نمیذاری از بچه ها
رها
14 دی 92 17:45
ندا جونم خوبی ؟ چرا نیستی عزیزم دلم تنگ شده واست